Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 24, 2011

hepi ker nih

ary nih ary hepi aku taw...heeeee(kalau nak taw la)
bangun-bangun tido lagi mood hepi tuh dah mari taw... sebab before trjadinyer mmpi nih... bangun tido msti nak temper jer... jnior-jnior la ckp kn... ea kan je la... ye tak??huhuhuh.... nak taw tak sebab ape... jeng... jeng.... jeng...
wah-wah.... malam smalam trmimpi kan "sidia" lah.... pe tndanyer tuh ek... my junior cakap mgkin 'dier' tuh sedang rindukan kte... btol ke tuh ek??? tak taw la kan(hope mang btol la kan)heee... amboi miang aku nih ea..... ah pedulik ape aku nak gatal ke tak btol tak..heee diri aku kan... gatal pown ngan 'dier' jer..heeee kan..kan...kan..... tapi mmpi per tuh ek?? korang tak yah taw la yek... tapi yang pasti mmpi tuh menggembirakan aty aku taw.. hope jadi knyataan la kan mmpi tuh...hehheeh.... kroang doa-doakan la taw..
actuallynyer... aku nak jer ltak pix 'dier' kt blog nih... tapi tkot kne mara lak nnty... adoi.... jangan wat pasal... nty tak pasal-pasal kne aku ngan 'dier' nty..huhuhh.... mntak dijauhkan...
tapi ckop la kan pix 'dier' tuh dalam aty aku.... spesel nyer tmpat taw.... that's all entri kali nih.... babai.... emmuaaahhhhh.....




bile la mase nih ek???? masih menanti...heeee

No comments: