Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 18, 2011

~one more plizz~

nape ek tjuk entri aku nih..haahha...wah 1 ary ley update banyak entri... gud improvemnt... sangat hebat.... tapi bile tak update...ckup men lame lagi tak bukak-bukak....haahha....tak pe la kan..aku pnyer blog so aku pnyer suke la kan nak update ke tak an.... lgpown ade 'sumone' nk mlawat blog nih...... waiting foa him...huhu..... heee kali nih nk kongsi entri yang lain plak.....


entri kali nih aku nak gtaw jer aku bru updatekn blog my junior.... ksian die...blom taw sangat kan...jadi aku bantu la mane yang mmpu...sbab aku bukannye gud-gud pown kn dlm dunie blog nih... baru nak btapak jer kot wlaupun da lame trletak.....hhaaha...tak paham??tak paham tak per..ade ak kesah ker...huhuhuh... erm nak tunjuk jer blog junior nih kat korang... hope ade yang sudi follow k...tapi sebelom tuh follow-follow la aku dulu yer.... c yeahhhhhhh........


jeng.. jeng... jeng



jgn lupe taw follow blog my junior nih...


nih da siap update lg....
satu pmbharuan....huhuhu


No comments: