Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, February 27, 2011

~setelah setahun dia pergi~

setelah setahun dia pergi???
erm tuh la yang berlaku ke atas kawan aku yang aku anggap seperti saudare aku sendiri.... dia pergi selama-lamanya meninggalkan kami disini dan hari ini genap setahun pemergian dia.... sebab kematiannya... akibat dari kecelakaan jalan raya di perak....
kadang-kadang aku agak terkilan dengan pemergian dia.. tapi bile mengenangkan kembali.... ini sume kerja tuhan... aku redha.. aku pasrah... kerana idup dan mati kami ada ditangan-Nya.... nape erk aku terkilan ngan pemergian dia?? erm ni sume kerana aku tak sempat jumpe dia tok kali terakhir sebelum dia menghembuskan nafasnya yang terakhir... selain tuh, yang buat aku terkilan ialah bile mengenangkan kembali sebelom dia pergi... berlaku perselisihan faham antara kami... dan paling menyedihkan kami sebagai housemate dia.. orang yang terakhir tahu mengenai kematian dia... sangat terkejut ngan panggilan dari kawan-kawan yang lain... kami tak caye..... terkejot dan anggap bende nih gurauan yang di tahap melampau.. setelah aku tatap muke dia sewaktu dikapankan... baru aku percaye itu dia.... dia yang banyak berkongsi segala-galanya dengan aku... masalah dia,masalah aku... same-same kami kongsi... roomate yang slalu aku sakat smpai kadang-kadang hmpir menangis dia aku wat... erm satu pengalaman yang manis..... yg aku tak kan lupekan smpai bile-bile..... :(



p/s : aku sentiase doakan yang terbaik tok ko disane... aku nak ko taw.. aku rindu ko sangat..... rindu ngan kenangan kite dlu.. aku sayang ko.... al-fatihah...

No comments: