Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, February 25, 2011

~suka,suku,suko,suki~

ntah pape je kan tjuk entri aku kali nih.... da macam pe ntah...huhhu...
pape je la kan.... nih aku pnyer blog....aku pnyer suke la kan.... anyway entri kali nih just nak share je ngan korang tentang pe aku rase skrang nih kan... sejak akhir-akhir nih kan..... erm ni sume gare-gare my junior c eyqa tuh la... die telah wat aku jatuh cinte.... ha... bkn nk gnti i.l.y.p.s.m..
heee tapi sebab aku da angau ngan die nih.... ari-ari tak penah miss tengok die.... adush... btol-btol da angau nih kan... ayoyo... heee pe ley wat kan... orang da jtoh cinte... mane ley wat pape kan... mcam i fall in love wif my i.l.y.p.s.m..... heee... tapi ni bukan bermakne aku da due kan c die ok....
just jatoh cinte... pe salah kan.... bukan wat bende bukan-bukan pown....huhuhu....
adoi... penat c makcik nih membebel taw.... nak taw kan aku da jtoh cinte ngan sape........ jeng....jeng....jeng......
_
_
_
_
_






haha.... kenal tak group nih.... heee...
dyeowng nih la wat aku angau smpai cmni skali... aku jatoh cinte ngn dance dyeowng tuh.... (muke pown same gak) hehehe... toi..toi..toi... super junior make me crazy.... hahahaah


No comments: