Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, February 22, 2011

~belogwalking~

wah-wah... ari nih pe mimpi aku erk asek nak blogwalking jer... tak sangke jadi ketagih nih... suke nyer aku tengok blog orang... cantek-cantek pulak tuh... rase nak jadi jer owner temporary tok blog tuh.... heee tapi bole ke an... n selain tuh.... aku jumpe de satu blog tuh ngan entri nyer sarat ngan tutorial tok new blogger yang masih awang-awangan tak tau nak bikin blog hot.. blog tuh ajar setiap care-care nk edit, m'paste sane sini... sangat-sangat sronok dapat belajar benda baru kan.. sape yang tak nak dapat ilmu.. ye tak.... erm blog aku yang tak de like-like cam fb nih.. sekarang suda ade... tadaaaaa.... sangat-sangat suke ok.... nampak tak muke aku hepi nih... heee.. mesti la tak nampak kan..... heee tak silap korang amek la link nih ok..... http://tutorialuntukblog.blogspot.com/... ok.... that's all tok entri kali nih... aku mau tido... salam sume yek.... baibai... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: