Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, February 19, 2011

~reunion kameee~

salam sume.... lame da tak jengok my beloved blog nih... hee almaklum la kan... orang sibuk b=cuit midsem... anyway,korang ingat tak pe janji yang aku gtaw pada entri lepas... (kalau tak ingat tak per...heeee...de aku kesah ke) wah klise ayat kan...hhehehe....
erm janji aku nak tepekkan pix aku n rakan-rakan batch spm '07 wat reunion pada tanggal 03 february 2011 bersamaan dengan 29 safar 1432... ha nampak...ngan kalendar bulan islam aku gtaw taw...huhuhuh... cane erk nak cakap tentang reunion nih.. erm kalau nak bagi bintang tuh... mybe aku dapat bagi 2 1/2 je kot...(ok la tuh kan) mesti korang pelik an... nape bagi bintang tuh cket cangat... jawapannyer..sukati aku la aku nak bagi bape kan..hehe tak de-tak de... loyar buruk plak aku nih an.... erm sebabnyer... yang hadir time tuh sangat mendukacitekan.... n de rakan-rakan yang ak expect datang,datang time tuh.... n yang beria-ia promote dalam 'fb' tak datang plak... mang ckap tak serupa bikin an... it's ok 4 me.... first time jadi pengelola kan.. mang finin lalat cket.... tapi tak pela... berbaloi usahe tuh w/pun hanya segelintir jer yang datang... thnx a lot ok yang datang tuh.... sangat-sangat hargai kesudian korang datang event tuh... aku hargai sangat-sangat aw... erm tok reunion akan datang nih...(kalau rase nak wt lagi la) tolong r ye rakan-rakan sekalian alam same-same join... baru best.... nih sikit je datang...mcam tak de an... erm k la... mmbebel je la mkcik nih kan... heee.... erm aku nak share sikit pix time tuh... n sori rakan-rakan sekalian ia... sebab tak masukkan dalam fb... i think btter... better put it here... private n confidential.... hahahhahaha
_
_
_










p/s : kredit thnx too all my fren yang datang time nih.... fiza, donat(cemat), ita, pain, ejat, alin, shanael, zizul, shaza n adik, ika n aida, rohana, pika, gad, jiji, daus n awek... love u guys... hoho

No comments: