Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, February 1, 2011

~lusa-lusa~

hai uolllsss... da bape hari tak update dis blog... mish meyh...huhuhuh..
first of all nak share sumthin kat korang... pe die erk??? erm jeng...jeng....jeng..tadaaaaaa...
satu reunion buat prtame kalinyer too all my fren batch spm 2007 SMK.DATOK BENDAHARA,jasin.... reunion yang bakal diadakan julung kali nih sangat-sangat mengejutkan.. first plan nak wat kt port dickson... n tak dapat support yang mmberangsangkan dari member-member lain... wateva....kene pasrah la kan... huhuhuh.... erm so mlm td.... sorang member aku nih bagi idea yang sangat tuntas di fesbuk.. briliant idea kot(agaknyer laa...) aku pown stuju ngan plan sepantas kilat nih.... so... untuk dapat prstjuan dri pada mmber-mmber lain...
tnye la kt page yang aku wat 'special' tok mmber-mmber aku nih n dyeorg sangat-sangat stju... kredit tengs too khairul anas @ donat yang bagi idea tok wat reunion.... (jasamu dikenang la..) n event yang telah pown dijanji untuk dilaksanakan ialah d melaka international bowling centre @ MIBC d MITC, melaka...... hope all my fren are being there.... lame da tak jumpe korang... rindu separuh jiwe kt korang la..... tengok sape menang lawan boling nih... huhuh... be watch!!!!! lastly.... aku harap event nih bjalan sperti yang dirancangkan.... AMINNN....
n last (eh bape byk punyer last la nih kan) huhuh... aku nak tepekkan satu dua pix tok korang... tengok ok.... abey jer event nih.... i/allah next entri aku akn tepekkan sume pix yang kteowg snap ookkk... babai.... salam...





old skul... trbaek la..... emmuaaahhhh :)



byk pnglaman aku kt skola nih... huh... sangat menerujakan...

No comments: